Prowadzenie własnego salonu fryzjerskiego to ogromna ilość wydatków. Kupno akcesoriów fryzjerskich, opłata czynszu, pensji pracowników oraz kosmetyków do włosów może sprawić, że niejeden właściciel takiej firmy zacznie mocno zastanawiać się nad przebranżowieniem. A jeśli okaże się, że prowadzenie salonu wcale nie jest takie trudne? W reklamie usług z branży health and beauty może pomóc darmowe narzędzie do rezerwowania wizyt. Sprawdź, na czym ono polega!
Jak działa darmowy kalendarz dla fryzjera?
Istnieje wiele ciekawych aplikacji, które pozwolą klientom szybko skontaktować się z salonem w celu umówienia wizyty. Niestety w większości są one płatne, co znacznie zwiększa miesięczny koszt prowadzenia działalności. Jeśli obawiasz się rosnących rachunków, koniecznie sprawdź darmowy kalendarz dla fryzjera. Dzięki niemu nie tylko zaoszczędzisz trochę pieniędzy, ale również zyskasz cenny czas, który wcześniej był rezerwowany na odbieranie wiadomości i telefonów od klientek. Twoje usługi są widoczne na aplikacji oraz stronie internetowej, a internetowy kalendarz pozwoli na automatyczne zapisywanie umówionych wizyt. Wszystko bez Twojego udziału! Klienci posiadający aplikację mobilną mogą szybko zarezerwować wizytę, a także opłacić ją za pomocą telefonu.
Darmowy sposób na reklamę gabinetu kosmetycznego
Posiadasz salon kosmetyczny i chcesz wypromować za darmo swoje usługi? Jest sposób, by zrobić to szybko i bez inwestycji – darmowy program do gabinetu kosmetycznego pozwoli na szybką rejestrację nowych klientów i klientek, a także sprawi, że prowadzenie własnej działalności stanie się o wiele prostsze. Taki kalendarz zdecydowanie pomaga dotrzeć do nowych klientów i jest reklamą samą w sobie.
Sam kalendarz jest bardzo intuicyjny. W nim możesz umieszczać m.in. ceny swoich usług, nazwę i plan dojazdu do Twojego salonu, ofertę dla klientów, a także wprowadzać zmiany np. w rabatach lub godzinach otwarcia. Poza tym, że kalendarz pozwala na rezerwacje wizyt, istotne jest także to że umożliwia wysyłanie powiadomień o zbliżającej się wizycie co zdecydowanie pomaga w budowaniu długoterminowej relacji z klientem.